joi, 12 mai 2011

Stiati ca...


....2 biti din echipa Bookbyte sunt nascuti la o zi distanta, respectiv pe 23 august si 24 august?

Zi mare- 23 august. Eu sunt nascuta pe 24 august. Imi tot spunea tata cand eram mica despre programarea pe care mi-o facusera ei- sa scot nasu' la lumina pe 23 august. Dar la momentul respectiv nu eram foarte interesata de partea cu defilarile si actiunile organizate de diversi tovarasi. Nici macar nu puteam sa flutur un stegulet.

Cu timpul, pentru ca in fiecare an de ziua mea, al meu tata avea grija sa imi aminteasca despre programarea ratata, am inceput sa ma interesez care e treaba cu 23 august asta si ce am pierdut ca am intarziat la intalnirea cu lumea.

Pentru ca la orele de istorie nu prea am retinut mare lucru; oricum aveam alte preocupari la varsta la care invatam despre istoria romanilor (din care am retinut cand a domnit Stefan cel Mare), am inceput sa caut informatii care sa imi ofere explicatiile necesare si sa ma faca sa trag si eu concluzia: a fost sau nu?...bine ca am intarziat la propria nastere.

De curand am descoperit o carte care imi este de folos in procesul meu cercetativ.

http://bookbyte.ro/product--23-august-19391944-romania-si-proba-bumerangului--1590.html

http://www.facebook.com/Bookbyte.ro?ref=ts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu