luni, 20 iunie 2011

Pe Matasari...la Femei!

Femei, pictura, Editura Cugetarea, masaj, Biblioteca Vie, palarii vintage, placinte si prajiturele de la bunica, muzica, iarba verde, bere, limonada, biciclete, cercei si brose din fermoare, carti, multe carti si Bookbyte Bookbyte! Pe scurt cam asta a fost atmosfera de weekend pe strada Matasari din Bucuresti.

Radeti! Si noi am ras! Dar a fost frumos, interesant si o experienta care merita povestita.
Asa cum va spuneam saptamana trecuta am fost parteneri in Biblioteca Vie de pe Matasari. Am avut carti diverse, le-am imprumutat, "le-am citit" si noi, zicem ca ne-am integrat perfect in atmostfera.

Lumea prezenta a fost...buna...de la elevi de liceu la oameni maturi, corporatisti sau nu toata lumea a fost flower power.

Biblioteca vie a fost un succes iar prezentarea ofertei de carti pe BOOKEEN si mai de efect.
Sincer, si noua a inceput sa ne cam placa sa fim prezenti la astfel de evenimente asa ca ne vom intalni in curand la o noua Biblioteca Vie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu