duminică, 5 iunie 2011

Coincidente

Cu ceva timp in urma, vreo 5-6 ani, sotia unui prieten nastea o fetita. Intrebarea fireasca vine: Cum o cheama? Raspunsul: Katia Maria.

Eu am inteles Katia-Maia. Zic: AOLEU! I-ai pus nume de softuri? Da, si Maya e un nume de soft, tot ceva cu 3D, modelare si animatie. M-a lamurit omul si mi-a zis ca o cheama Maria si Katia cu K de la kilogram.

O alta istorie care imi vine in minte cand ma gandesc la programe de desen, modelare si animatie este legata de un alt prieten (chiar nu e vorba de mine, ca eu chiar  nu ma pricep la astfel de programe) pe care il intreb; :stii sa lucrezi in Autocad?". raspunsul foarte sigur vine instant: DA.

 Atunci zic: "Iti trimit ceva sa imi modifici si mie ca eu nu ma pricep". Vad ca omul se inverzeste si zice: "Pai, nu stiu!"
 " Pai, n-ai zis ca stii sa lucrezi in Autocad?".
"Stiu...sa deschid documente!"

Morala este ca avem carti noi si...de folos!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu