joi, 16 decembrie 2010

Helau!


Avem si blog mai nene! Deschidere mare pe new media. Mess, facebook, tweeter, acum blog! Asa cum sta bine unor copii entuziasti. Care au dat vreo 18.000 de euro pe 3 (trei, t-r-e-i, da!) cd-uri de la Adobe DRM. Bani imprumutati sau de la ciorapul familiei, prietenilor, colegilor si altor entuziasti visatori ca si ei…

In speranta ca vor putea oferi carti valoroase lumii si in format electronic. Asta dupa ce au trecut, bineinteles ca orice muritor prin etapa cititului a tot ce e electronic si moca. Si intr-o dimineata, in acea camera mica, au realizat ca nu mai au ce citi…

Dupa ce mi-am ridicat falca de cateva ori si am realizat grozavia nebuniei lor am zis ca nu pot sa-i las asa. Pentru ca oi fi eu al mai batran din echipa dar un pic de dreptate au si ei, macar si teoretica. Nu fac parte din generatia care asteapta “sa i se faca” sau sa “i se dea” ca “doar au muncit o viata intreaga, nu?”. Atunci am pus osu batran la treaba.

Sa-mi mai ridic falca inca odata si sa revin: avem un blog!
Ca sa va mai spunem din cand in cand ce mai gandim, ce probleme mai avem prin pravalie, printre noi, noi cu altii, noi cu noi etc. Etc nu inseamna ca ne vom spala rufele in public. Nici nu vom plati polite lansand in eter frustrari catre terti, colaboratori, parteneri, pe care nu am putut sa le spunem in fata, in comunicate, sau la bere.

Asa ca blogul este pentru voi, cititorii bookbyte. Ca sa vedeti ce mai facem.
Atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu